SK | EN

2012_12_14_09_46_22.png
2012_12_14_09_44_06.png
2012_12_14_09_48_48.png
2012_12_14_09_50_26.png

Aktivity

 

 


 

 

 

Hostia

 

Neriadime sa sloganom " Náš zákazník je náš pán ". Náš zákazník je náš hosť. To znamená sme pripravení urobiť všetko pre to aby sa u nás cítil príjemne a vítaný. Na druhej strane očakávame od neho, aby sa správal ako na návšteve, síce u dobrých a milých priateľov, ale so všetkou úctou a ohľaduplnosťou k nim a ich majetku.
Na návštevu prichádzame väčšinou k ľuďom, ktorí sú nám blízki a zdieľajú naše názory a postoje v zásadných veciach. Preto je dobré, ak Vám tie naše prezentujeme, aby ste vedeli, kto a aký je Váš hostiteľ.

Váš hostiteľ je Vám k dispozícii ak:

- potrebujete poradiť s túrou ( mapy, vlastná skúsenosť)
- zabezpečiť prepravu (v prípade núdze)
- pripraviť jedlo podľa požiadavky (individuálny prístup, kvalitné a čerstvé suroviny, zdravé varenie)
- zapožičať športové potreby (bicykle, stan...)

Takže ako byť vítaným hosťom?

- preferovať komunitný pobyt pred rýdzo individuálnym ( prítomnosť iných hostí považovať za príležitosť k nadviazaniu nových kontaktov )
- mať rád aktívny a zážitkový tip pobytu (turistika, bicyklovanie, hubárčenie...)
- uprednostniť posedenie pri ohni a nočnej oblohe pred gaučom a TV obrazovkou.
- mať rád zvieratá (vašimi spoločníkmi bude fenka Mína a kocúr Mifo)
- nepovažovať na izbe pripravenú kávu za dobre ušetrené peniaze (jedlá a nápoje si zakúpite za slušnú cenu)
- dodržiavať ubytovací poriadok